Gimp

Nu är det längesen jag skrev men så är det ibland :)
 
Jag har hittat ett bildredigeringsprogram till datorn och jag fattar nada, men fick till ett par bilder i alla fall. Tyvärr kunde jag inte spara dem så att jag kunde få in dem på bloggen och eftersom tålamåodet tog slut får ni ta del av nya planer istället!
 
I maj är det dags att ställa ut katterna igen och till dess vill jag sy mig ett eget burskynke. Då katterna är så snygga tillsammans med vitt vill jag ha en del vit i alla fall. Sen vet jag inte riktigt men det känns som att man kan ha kvar det gröna alternativt det bruna som vi fick av svärmor. Ska gubben inte med kan jag ju ha rosa ;)
 
Har hittat tyger jag gillar nu, MYCKET!
 
 
En fuskpäls som botten/golv
 
 
Lila kommer alltid vara en storfavorit och jag tror det kan passa katterna med.
 
En ljus ljus blå ska visst passa alla katter läste jag nyss. 
 
Mörka katter ska ju gärna ha ljusa färger så man framhäver katten och inte gömmer den :)
 
Bilderna har jag hittat på www.skapamer.se
 
Och så måste vi ju ha en hopfällbar toalåda med, denna hittade jag på www.supercat.se
 
 
 
 
 
 
 
 

Sist men inte minst måste jag visa vintern i Göteborg, den håller i sig en stund i taget i alla fall ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: